.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در خطبه های نماز جمعه بابل ؛
انتقاد امام جمعه بابل از چاق و لاغر کردن پروژه ها در استان!
آیا سزاوار نبود در کنار هزینه فراوان و بودجه بسیار زیادی که برای انتقال آب به سمنان در نظر گرفته شده مقداری هم به استان برای حل مشکل تامین آب شرب ساکنان آن در نظر گرفته می شد ؟
انتقاد امام جمعه بابل از چاق و لاغر کردن پروژه ها در استان!

شمال نیوز: نماز جمعه این هفته بابل به امامت حجت السلام  روحانی امام جمعه این شهر بزگزار شد.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز روحانی در خطبه های نماز جمعه بابل با اشاره به طرح انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان گفت:البته نظر در خصوص این مساله را باید کارشناسان امر بدهند اما بنده این حق را قائلم که عرض نمایم استانی که برای آب شرب خود مشکل دارد ،آب مناطق شهری حتی در زمستان هم قطع می شود، شهرهای گروه الف استان همچنان در خصوص کمبود آب با معضل روبرو هستند ،آیا حق نبود در ابتدا مشکل این مردم را حل می کردیم؟

وی در ادامه افزود:آیا سزاوار نبود در کنار هزینه فراوان و بودجه بسیار زیادی که برای انتقال آب به سمنان در نظر گرفته شده مقداری هم به استان برای حل مشکل تامین آب شرب ساکنان آن در نظر گرفته می شد؟

روحانی با اشاره به قطعی آب در برخی شهرها تصریح کرد:مردم شهرهای ما در کنار آب هستند اما تشنگی می کشند.این مساله نهایت کم لطفی به این مردم می باشد.

گله بنده از افرادی هست که در آن مراسم بودند و حرفی نزدند.پروژ هایی 17 سال طول می کشد که به سرانجام برسد الان هم می گویند ده سال زمان برای لوله گذاری می برد آیا این حق مردم هست؟
امام جمعه بابل بیان داشت:چاق و لاغر کردن پروژه ها چه معنایی دارد؟این پروژه چه ثمری برای استان دارد؟این استان از نعمت جنگل و دریا برخوردار بود که متاسفانه جنگل آن به برهوت دارد تبدیل می شود وضعیت دریا هم که اینچنین.
شما که نعمت ها را می برید چه چیزی برای استان می آورید؟ایکاش افراد حاضر به سادگی از آن نمی گذشتند و مشکلات آب شرب را به اطلاع ریاست محترم جمهوری می رساندند ایکاش اول مشکل مردم را حل می کردید و نسبت به مردم توجه جدی تری صورت می گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

behzad 2 ارديبهشت 1391
احسن به شجاعت حاج آقا روحانی با توجه به اینکه آیت الله طبرسی هم تو مراسم کلنگ زنی حضور داشت بازهم انتقاد درستی میکند.
نا شناس 2 ارديبهشت 1391
آقای محترم وقتی شهری چاقتر از شهر شما وجود داره وبا یدک کشیدن اسم مرکز استان ،داستانهای خاص یک شهر شلوغ را عهده دار است باید هم بودجه چاقتری نسبت به شهرستان شما داشته باشد.یاعلی مدد.علی از بهشهر
نا شناس 2 ارديبهشت 1391
حاج حسن بزرگوار، دست مریزاد؛ همواره با غزت باشی برادر
انصافا همین سخنان کفایت موضوع را نمی کند و لاجرم می بایست از اهرم های دیگری استفاده نمود؛ امید است اکنون که نماینده ای نزدیک به نوع اندیشه حضرتعالی به مجلس راه یافته است شاهد طلوع اقبال بابلیها در توسعه هدفمند و کاهش محرومیتها در این شهرستان باشیم. نویسنده نزدیک به یقین مطمئن است که چنین روی نخواهد داد و مشکلات شهرستان بابل ادامه خواهد یافت تا زمانی که بابلی متحد داشته باشیم. انتظار این شهروند بابلی از حضرتعالی اینست که با شعار اشتی شهری! همه نیروهای متخصص را گرد هم جمع نموده و با طرح وبرنامه مشکلات را حل بفرمایید. بخشی از مشکلات برمی گردد به شخلتگی ادارات و سازمانها در داخل استان و شهر بابل. التماس دعا
حامی ملت 2 ارديبهشت 1391
اقای روحانی! شما بهتر است به دنبال قدرت طلبی خود در منطقه باشید! حال که دیگر سوژه ای برای تخریب نمایندگان ندارید به پروژه های عمرانی معترض می شوید!!؟؟ همیشه نباید به دنبال ثمره برای خود بود!
نا شناس 2 ارديبهشت 1391
هرکه بامش بیش برفش بیشتر!! خودتون را با مرکز استان مقایسه نکنید، درحق مرکز استان به اندازه کافی ظلم شده.
نا شناس 2 ارديبهشت 1391
تا زمانی که مازندرانیها متحد نشوند این اتفاقات ادامه دار خواهد بود . نمونه آن در نظرات همین خبر مشخصه .
احمدی 2 ارديبهشت 1391
آقای روحانی کریمی این همه پیگیرمشکلات مردم بود، نابودش کردی!مخالف فرمانداری بندپی بودید!حالا دلت برای چی میسوزد! نکندشمارادعوت نکردند؟ آقای روحانی متخصصی؟ کارشناسی؟ چی هستی؟ نیاز وآذروناصری راحمایت کنیدچون غلام حلقه به گوش شماهستند! بنده جانبازبسیجی هستم وعاشق ولایت اگربنادیدم خودم رابه معرفی میکنم... آقای روحانی همیشه باعث کندی رشدوپیشرفت بابل شدید!خواهش میکنم اصلا نظرندهید..
شرمنده 2 ارديبهشت 1391
شماكه فقط حرف ميزنيد حاج اقا الان كي مقصر ه حتما مقصر نريمان وكريمي هستند نه عزيزم عدم تعامل شما نمايندگان ومسولين استان منجر به اين كار ميشه . ناصري امده اب كوير لوت وقم را خواهد اورد
رحیمیان 2 ارديبهشت 1391
سلام و درود خدا بر یادگار حضرت آیت الله شیخ هادی روحانی ( ره ) . .
نماینده فقید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ولایت مدار ، دارالمومنین و بیدار بابل بزرگ . .
سوال بنده از دیگر مسئولین استانی این است که چرا سکوت اختیار کرده اند ؟ چرا چیزی نمیگویند ؟ نکند با عقب ماندگی استان کارشان راه میفتد ؟ اگر از مردم نمیترسید ، از خدای مردم بترسید . . از فردای قیامتی که باید جوابگو باشید بترسید . . حاجاقا روحانی خدا شما را حفظ کند که دلسوزانه برای شهر و دیار و استان خود تلاش میکنید .
رحیمیان _ کلانشهر بابل بزرگ
علی 3 ارديبهشت 1391
کدوم مرکزاستان،اگرفریدونکناروبابلسررااز شهرستان بابل جدا نمیشدند،الان ساری درمقابل عظمت بابل عددی نبود،برای همینه که فرح آباد(40کیلومتری ساری)وکیاسروسورک راازساری جدا نمیکنند،تا به گردپای بابل برسد.البته میاندرودرا جدا کردند،ولی برای انتخابات مجلس ،آرای میاندرود را باشهرستان ساری یکی کردندتاآرای ماخوذه ساری تاحد شهرهای متوسط وکوچک پایین نیاید.
علی 3 ارديبهشت 1391
کدوم مرکزاستان،اگرفریدونکناروبابلسررااز شهرستان بابل جدا نمیشدند،الان ساری درمقابل عظمت بابل عددی نبود،برای همینه که فرح آباد(40کیلومتری ساری)وکیاسروسورک راازساری جدا نمیکنند،تا به گردپای بابل برسد.البته میاندرودرا جدا کردند،ولی برای انتخابات مجلس ،آرای میاندرود را باشهرستان ساری یکی کردندتاآرای ماخوذه ساری تاحد شهرهای متوسط وکوچک پایین نیاید.
نا شناس 3 ارديبهشت 1391
کلانشهر بابل بزرگ..؟؟؟
نا شناس 3 ارديبهشت 1391
فرح آباد ساری در 20 کیلومتری ساری میباشد
نا شناس 3 ارديبهشت 1391
نگران چی هستی داداش بند پی دستور جدایش از بابل اومده استانداری
نا شناس 3 ارديبهشت 1391
دوستان لطفا از بحث اصلی خارج نشوید . همین مسائل باعث شده که سایر استانها دارند سوء استفاده می کنند . حرف آقای روحانی کاملا روشن و از روی دلسوزی است . لطفا منصفانه قضاوت کنید .
نا شناس 3 ارديبهشت 1391
اي مردم شريف استان پهلوان پرور مازندران.نگذاريد كه به تفرقه قومي وقبيله اي استان زيباي ما را به يغما ببرندو شما سر گرم مركزيت استان باشيد.
مامطير 3 ارديبهشت 1391
دوست عزيز فعلا ازبنديي نگو براي هميشه از گردونه حذف شديد هميشه زير نظر مابابليها بوديد تاابدهم بايد باشيد روي تان كم نشد بابلكنار وبنديي به كريمي وفاطمي مي نازيد كه ضربه فني شان كرديم بخشداري هم حق تان نبود حالا دنبال فرمانداري هستيد شما بااين كارتان مي خواهيد سارويها سو استفاده كنند
منصوري 3 ارديبهشت 1391
حاج اقا چراهروقت اقدامي درحال انجام شدن هست دادت در مياد چرا وتابحال كجابودي تابحال نمي دمنستي كه اب دريا هم قابل استفاده هست
برسمنانی 4 ارديبهشت 1391
بنده در این مساله هم رای با امام جمعه بابل هستم .
حیف است مازندران چی دارد حال هم قرار هست آب خدادایش را هم ببرند
نوش جانتان گواراب وجودتان حتما بسم ا... بگید که تو حلقتان گیر نکند این هم غصب است و ...
تفکرات درست 5 ارديبهشت 1391
چرا شما اینقدر تنگ نظر هستید ، فقط کافی کمی فکر کنید و مقداری هم اطلاعات عمومی داشته باشید. اولاً اینکه خداوند نعمتهایش را داده تا از آن استفاده بشود...از ذرات خاک گرفته تا قطرات آب آن، درثانی شمایی که می گویید بابل نباید چند فرمانداری داشته باشد. مگر فرمانداری دوتا بشه معنی اش این است که شهرستان دوتا شده ؟ نه آقای محترم بابل با پانصدهزار جمعیت یک فرمانداری دارد ولی قائم شهر با چهارصد هزار جمعیت سه فرمانداری دارد یعنی اینکه مردم برای رسیدگی کار خود دچار مشکل نشوند و وقت شان تلف نشود....این تفکرات شما باعث عقب ماندگی شهرستان می شود!!!!!!!!!!.... شما برای سالهای دیگر(وقتی همه شهرهای اطراف پیشرفت کردند) به تفکرات درست کریمی خواهید رسید.
رضا 20 اسفند 1392
سلام به همه
ظاهرا دوستان از سخنان دلسوزانه و مشفقانه حجت الاسلام روحاني امام جمعه محبوب بابل برداشت اشتباهي دارند. منظور ايشان همه استان را در بر مي گيرد ، گرچه بابل از جمله شهرستانهايي است که ساليان متمادي قرار است مشکل آب شربش حل شود . در ثاني واقعا متاسفم چه از دوستان بابلي و چه از دوستان ساروي و شهرهاي ديگر ، ازاينکه به سر و کله هم مي کوبيم چه نتيجه اي مي گيريم . اشتباه مسئولاني است که به طور مثال سخنان بسيار مشفقانه و دلسوزانه شخصيتي عالم و روحاني را غلط برداشت مي کنند و آن را به جامعه نيز تزريق مي کنند که بگويند ما به دنبال احياي حقوق شهرخود هستيم و اين شد که مازندران وضعيتي اسفنام پيدا کرده است . بنده به عنوان يک شهروند استان مازندران به همراه جمعي از دوستان ساروي و بابلي از آقاي روحاني امام جمعه محترم بابل به خاطر مواضع دلسوزانه تشکر مي نماييم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.